Pierwsze informacje na blogu


Dzień dobry wszystkim, którzy znaleźli się na moim blogu. Mam nadzieje, że chociaż część zwróciła uwagę na opis pod tytułem, wiem że mało mówi o tym co będzie się  działo, więc postaram się wszystko objaśnić tutaj.
Pisane z perspektywy nastolatki, która próbuje najzwyczajniej odnaleźć się w tym wielkim świecie. Dużo przemyśleń, poradniki, przypałowe historie z życia.
Dam tym którzy zostaną do zrozumienia, że jest możliwe posiadanie charakteru oraz mózgu.
Nie chcę żeby blog wydawał się nudny dla nowych przybyszów także możecie się spodziewać wielu zaskoczeń z mojej strony.
Opiszę moje sposoby na problemy i niezręczne sytuacje. Nauczę was jak myśleć kreatywnie, jak wykorzystać nasz czas i co zrobić, żeby czuć się spełnionym.

Poradnik dla nastolatków. 

Teraz możesz wpisać się do księgi odwiedzających, która znajduje się w komentarzach :)


Komentarze

  1. Jestem, jestem i zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja będę tym gościem, co narzeka na to jakie wszystko jest normikowe. :)
    Włączę już lepiej powiadomienia...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz